Zaključana tema 8 postova Stranica 1 od 1
nutricionista odgovara-maj 2011
  • Korisnikov avatar
    ankica
    Urednik
    Urednik
    Postovi:372
    Pridružio se:pre 12 godine
    Lokacija:Beograd
    nutricionista odgovara-maj 2011

    od ankica » pre 10 godine

    Na vaša pitanja odgovara Ankica Simić nutricionista-dijetetičar sa dugogodišnjim iskustvom u tretmanu poremećaja ishrane odraslih, planiranju dijetetskog
    režima ishrane bolesnika, kao i iskustvom u organizovanju i planiranju ishrane dece.
    na ovaj svet dolazimo ne donoseci nista i svi cemo ga napustiti na isti nacin. Najbolji nacin da ostavimo traga u tom svetu je da ga ucinimo boljim onim sto cinim negde izmedju pocetka i kraja!
  • Korisnikov avatar
    kelli013
    Početnik
    Početnik
    Postovi:3
    Pridružio se:pre 11 godine

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od kelli013 » pre 10 godine

    Interesuje me sta mislite o Jutarnjoj banana dijeti. Meni deluje sasvim OK.
  • Korisnikov avatar
    katarinag
    Početnik
    Početnik
    Postovi:1
    Pridružio se:pre 11 godine
    Lokacija:Beograd
    Horoskop:Scorpio

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od katarinag » pre 10 godine

    Dobardan, mene bi zanimalo u sta spada avokado? Kog dana na UN dijeti bih mogla da ga jedem?
    hvala!
  • asja777
    Početnik
    Početnik
    Postovi:1
    Pridružio se:pre 10 godine

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od asja777 » pre 10 godine

    Jutro! :)
    Imam pitanje u vezi ishrane koju sam pocela da praktikujem od skora. sastoji se iz:
    Dorucak (oko 8 ujutro)- salica kafe i zdjelica cjelovitih zitarica, pola jabuke i umjesto mlijeka niskokaloricni jogurt.
    uzina - oko 13.oo - jabuka ili neka druga vocka
    Rucak (oko 15):integralna tjestenina sa maslinama, tunjevinom i mozzarelom, ili grasak sa purecom sniclom, riblji stapici sa krompirom, ponekad i mala pizza, makaroni sa sirom (u biti rucak zavisi od toga koliko sam raspolozena za kuhanje)
    Vecera: jabuke, mrkva, zelena salata...
    Zapravo nakon rucka vise nemam nekog tacnog vremena za obrok nego ako sojetim glad pojedem jabuku, ili mrkvu ili narezem sebi zelene salate pa grickam.
    Ponekad se pocastim necim slatkim (sladoled, keks, cokolada)
    Koliko zdravo to zvuci i da li ce mi pomoci da regulisem tezinu te da je zadrzim?
    naravno u ovaj rezim ukljuceno je i vjezbanje barem 20 minuta dnevno
  • Korisnikov avatar
    Jeeleenaa
    Početnik
    Početnik
    Postovi:1
    Pridružio se:pre 10 godine

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od Jeeleenaa » pre 10 godine

    Postovana Ankice,sta mislite o testu netolerancije na hranu?Imam 39 godina,pre 10 meseci sam prestala da pusim i pocela sam da se gojim.Imam nekih 10-ak kilograma viska koje bih da skinem,ali osecam naduvenost kad jedem zitarice i pojedinu vrstu hrane koju preporucuju kao zdravu i ispravnu za dijete.Kada bih uradila test,da li biste mi pomogli oko nekog okvirnog jelovnika?
    Srdacan pozdrav
    Hoću da budem srećna danas, a ne zauvek !!!
  • Korisnikov avatar
    MilaLami
    Početnik
    Početnik
    Postovi:1
    Pridružio se:pre 10 godine

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od MilaLami » pre 10 godine

    Postovana Ankice,
    Ovako. Ja imam mali (doduse, sve je relativno) visak kg. Visoka sam 173cm i uglavnom mi je kilaza varirala izmedju 59kg i 61kg i ja sam bila prezadovoljna. Medjutim, u poslednje vreme sam dogurala do cak 68kg :shock: :( . E sad, moja prva zelja je 63kg, sto se nadam da mogu za nekih mesec dana. Ja jesam dosta informisana o nacinima ishrane, kalorijama i tako tome, ali nikada nisam bila u situaciji da trebam bas da smrsam, vec je to bilo odrzavanje tezine ili samo 1kg do 2kg. Trudim se da vise setam i aktivnosti ostale naravno, ali sto se tice jelovnika imam malih problema i nedoumica. Na primer, sta za dorucak, sta za uzinu, sta za veceru? Konkretno. Sto se tice dorucka, radnim danima mora da bude nesto iz pekare jer idem u skolu (uvek sam prepodne). Sad uzimam pecivo na vodi- djevrek ili pletenicu sa suvim grozdjem ili pogacicu. Sta je od toga dobro (sad kad zelim da smrsam!), da li nesto moze da prodje? Takodje, vikendom za dorucak uvek majka pravi nesto poput palacinki, krofni i sl., ali sad bih morala nesto drugo, nesto zdravo i niskokaloricno, ali sta? Rucam kuvano, sta ima u kuci, ako je masno ili kaloricno to sto jedu ostali, uzmem nesto drugo. A za uzinu i veceru pojma nemam sta bih mogla?

    Takodje, da napomenem da ovo sto sam napisala da jedem pecivo na vodi, nemasno i da zaobilazim sladak dorucak i slatkise - to se odnosi na od pre par dana :D Inace, naravno da sam preterivala pa zato sam i dosla do ove brojke. Hranila sam se uvek dosta zdravo, ali volim i slatkise naravno, kao i kaloricni badem, kikiriki i slicno. Uzasno je koliko sam neprimetno i postepeno pocela da se malo manje krecem, a malo vise jedem kaloricniju hranu i eto belaja.

    Inace, imam 16, uskoro 17 godina. To sam zaboravila da kazem :D

    Hvala unapred :)
  • Korisnikov avatar
    ankica
    Urednik
    Urednik
    Postovi:372
    Pridružio se:pre 12 godine
    Lokacija:Beograd

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od ankica » pre 10 godine

    kelli013, pojma nemam šta je jutarnja banana dijeta (danas tih novih instant dijeta ima ih toliko da čovek ne može da pohvata korak sa njima)-i iskreno bih i mogla da preguglam pa da nađem ali već sam naziv mi govori da nije ništa čemu bi trebalo posvetiti pažnju!
    katarinag, avokado je voće a kad bi ste ga jeli pitajte stručnjake za UN dijetu! Usput, čisto me interesuje-da li vam je zaista neophodno da jedete avokado kad ste na dijeti? On niti je jeftin, niti uobičajen u našoj ishrani, niti je čest na pijacama i marketima i kad je već tako (a on je i dosta kaloričan) zar vam nije lakše da ga jednostavno zaobiđete?!
    Draga asja777, u principu za nekoga ko je sam sebi odredio jelovnik ne zvuči loše-ima svega pomalo, jedino ne znam koliko ste vi lično siti ako stalno preskačete večeru-može vam se desiti da posle izvesnog vremena odustanete ili još gore da počnete da se povremeno prejedate kad izgladnite što nije dobro jer onda neće biti rezultata! Ti prejedanjem ćete u stvari nadoknaditi sav manjak kalorija koji ste ovako postigli i sve u svemu nećete imati nikakvih rezultata! Nešto malo kaloričnije za večeru na uštrb količine hrane za ručak i biće ok!
    Jeeleenaa, test intolerancije na hranu ako ga shvatite strogo okvirno može niti u najbolju ruku zanimljivo štivo za čitanje......ako ga bukvalno shvatite ograničiće vam ishranu maksimalno i na duže staze može biti jako mučno! Iako se i tako jelovnik može napraviti da zadovoljite sve potrebe organizma, on je sam po sebi veoma monoton jer su takvi testovi po pravilu dosta isključivi i izbacuju iz ishrane dosta namirnica.
    Draga MilaLami, a kakve veze ima prepodnevna smena sa doručkom iz pekare?
    na ovaj svet dolazimo ne donoseci nista i svi cemo ga napustiti na isti nacin. Najbolji nacin da ostavimo traga u tom svetu je da ga ucinimo boljim onim sto cinim negde izmedju pocetka i kraja!
  • Korisnikov avatar
    ankica
    Urednik
    Urednik
    Postovi:372
    Pridružio se:pre 12 godine
    Lokacija:Beograd

    Re: nutricionista odgovara-maj 2011

    od ankica » pre 10 godine

    Može se nešto spremiti i uveče pa jesti ujutro-jeste da to zahteva organizaciju, vreme i relativo je naporno ali nije nemoguće......mada shvatam ja razloge, vrlo su ljudski, samo kažem da to za onog ko želi nije nemoguće postići....večera može da bude-od voćne salate, preko salate od povrća sa malo hleba pa do jela sa jajima ili sendviča-ne mora ništa komplikovano, važno je da nije preobilno i prekalorično a da se ipak nešto pojede pre spavanja!
    :wink:
    na ovaj svet dolazimo ne donoseci nista i svi cemo ga napustiti na isti nacin. Najbolji nacin da ostavimo traga u tom svetu je da ga ucinimo boljim onim sto cinim negde izmedju pocetka i kraja!
Zaključana tema 8 postova Stranica 1 od 1

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost