Zaključana tema 16 postova
nutricionista april/maj2013
  • Korisnikov avatar
    ankica
    Urednik
    Urednik
    Postovi:372
    Pridružio se:pre 12 godine
    Lokacija:Beograd
    Re: nutricionista april/maj2013

    od ankica » pre 8 godine

    Dragi Aleksandre, navedenu informaciju ne mozete nikako proveriti sem ako niste voljni da proizvod date na analizu o svom trosku. Proizvodjaci su duzni da navedene informacije pruze potrosacima i ne bi smeli da u vezi njih lazu.
    Moguce je da sir ima tako malo kalorija ukoliko nema mnogo mlecne masti.
    Svaka cast na gubljenju kilograma! Samo nastavite! :23:
    Iva.blue-ja sam vec negde pisalal o hono dijeti-pa malo potrazite.
    Ukratko-ne preporucujem jer prosto tako necete uraditi nista. Ljudi se ne goje od lose kombinacije hrane vec od previse hrane. losom kombinacijom namirnica mozete dobiti stomacne probleme, nadustost, dijareju, lose varenje....ali se necete ugojiti. Isto tako pravilnom kombinacijom namirnica necete smrsati.
    Bilo koja fizicka aktivnost je dobra, pa makar trajala i samo 20 min. U principu je potrebno da vezbate bar 45-60 min dnevno da bi to imalo nekog smisla (vezano za mrsavljenje) ali onda ne morate svaki dan. Dvadesetominutno vezbanje vam moze podici nivo kondije ali ne i pomoci previse kod mrsavljenja ali opet naravno, svaki minut je koristan, pa mozete 5 dana u nedelji vezbati tako a 2 puta nedeljno otici na neki ozbiljniji trening u trajanju od sat vremena.
    Za mrsavljenje definitivno morate smanjiti ukupnu kalorijsku vrednost hrane-ne morate izbacivati namirnice ali morate smanjiti kolicinu. Generalno je lakse previse kaloricne namirnice izbaciti a povecati nisko kaloricne kako se ne bi desilo da vas se obrok svede na 100g hrane i da budete gladni i fizicki i `ocima`.
    Makisto-a sta da vam kazem, sem da ste na potpuno pogresnom putu.
    Proteini se povecavaju onda ako hocete da smrsate ili onda ako bildujete za iygradnju misicne mase-a posto vi necete nista od ta 2 onda to ne treba ni da radite. Morate povecati unos ugljenih hidrata i slozenih i prostih i masti a proteina treba da imate optimalno (oko 1g po kg telesne mase koju zelite ili 12-114% od ukupne energetske vrednosti obroka koji planirate).
    Vidimdanece (a sto mozda i hoce), treba da pitate u delu za UN dijetu.
    Ja vam mogu reci da ako se osecate slabo batalite istu i krenete sa uravnotezenom ishranom sa zastupljenim svim grupama namirnica u toku jednog dana a vi kako hocete.
    :007:
    na ovaj svet dolazimo ne donoseci nista i svi cemo ga napustiti na isti nacin. Najbolji nacin da ostavimo traga u tom svetu je da ga ucinimo boljim onim sto cinim negde izmedju pocetka i kraja!
Zaključana tema 16 postova

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta