Odgovori 246 postova
Idemo do cilja! : )
  • Korisnikov avatar
    Bakica
    Profesionalac
    Profesionalac
    Postovi:1376
    Pridružio se:pre 4 godine
    Horoskop:Capricorn
    Re: Idemo do cilja! : )

    od Bakica » pre godinu dana

    E drago mi je da je proradio forum. Bash mi je falilo vashe drushtvo devojke. Ja guram odlichno :) Pisacu u svom dnevniku.Chitam vas :009: Bakica
    SlikaSlika

    SlikaSlika
    UN 06/2/2017 do 10/05/2017 119.9kg - 103.5kg - 16.4 kg
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Evo me konačno! Bakice pozdrav i drago mi je što se ponovo vidimo! :013:
    Nisam ranije pisala ovde jer sam tražila neku ishranu pomoću oje ću da istrajem, da ima svega a da mršavim. I odlučila sam se za ishranu po pravilnim linijama. Slučajno sam naišla na nju na facebooku a i naša draga Buca me je uputila i još mi pomaže da se snađem. :)
    Tako da, danas sam počela sa 77,6 kg i idemo samo jako. :013:
    Već osećam glad što mi govori da će ovo biti dobro i da će biti uspeha. :)

    Za doručak su bile ovsene pahuljice 30 gr skuvane u vodi i sve zajedno sa mlekom i bananom u blender. Bilo je mmmmm ali ne sme voće da se miksa, to mi je rekla naša Buca, nisam znala.
    Na kraju dana pišem ceo raport hahah. :)
    Ljubim vas sve! :pivo:
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Evo i mene. :) Tražila sam se, šta bih mogla da držim i krenula sam danas sa 10% dijetom.
    Danas mi je 1/21 dan i jede se povrće ceo dan.
    Trenutna kilaža 77,5 kg.

    Idemooooooooo! :013:
  • Korisnikov avatar
    usamljena_bucaa
    Amater
    Amater
    Postovi:122
    Pridružio se:pre 6 godine
    Horoskop:Pisces

    Re: Idemo do cilja! : )

    od usamljena_bucaa » pre godinu dana

    SRETNOOOO :013: :013: :013:
    06.01.2020.g 102 kg
    07.02.2020.g 93,400 kg
    07.03.2020.g 87,300 kg
    07.04.2020.g 82,400 kg
    07.05.2020.g 78,700 kg 😟
    07.06.2020 ?
  • Korisnikov avatar
    slonche88
    Amater
    Amater
    Postovi:182
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Beograd
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od slonche88 » pre godinu dana

    Srecno, Cirkoncicu! Za 21 dan si u klubu 6, samo hrabro :D
  • Korisnikov avatar
    Bakica
    Profesionalac
    Profesionalac
    Postovi:1376
    Pridružio se:pre 4 godine
    Horoskop:Capricorn

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Bakica » pre godinu dana

    :headbang:
    SlikaSlika

    SlikaSlika
    UN 06/2/2017 do 10/05/2017 119.9kg - 103.5kg - 16.4 kg
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Hvala vam svima! :31:

    E, ovako, dijetu 10% sam prekinula drugog dana i odlučila sam da se definitivno vratim na pli zajedno sa majkom i našom Bucom.
    Naravno, drugog dana dijete 10% kada sam odlučila da prekinem, jela sam sve šta mi se jelo i dobila kilogram. :roll: Međutim, ono što je dobro je to što sam taj dan, u ponedeljak, počela sa vežbama iako još nisam počela sa pli. U utorak (juče) sam se izmerila i imala sam 78,2 kg i rešila sam da se ne merim narednih mesec dana, međutim samo danas sam rešila da se izmerim i vidim ima li pomaka i ima ga! E, sada nema merenja do 18 marta, ali se zato hranim po pli i radim vežbe 6x nedeljno. 2 različite grupe vežbi, svaki dan druga grupa.


    Ponedeljak 17.02.2020
    Ishrana: /svašta se jelo i slatko i slano.
    Aktivnost:
    - veslanje bučicama, svaka od po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - dips (prsa, ramena, tricepsi) na total džimu, 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - pull up (gornji deo leđa, ramena, bicepsi) na total džimu, 3x po 5 ponavljanja jer je jako teško, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.


    Nakon toga sam odmah popila andol da ne bih imala jake upale.



    Utorak 18.02.2020
    Ishrana: pli
    Doručak: 28 gr griza, malo začina za medenjake, mleko 237 ml i jedna banana,
    Ručak: 120 gr safalade u varivo od povrća 170 gr (šargarepa, crni luk, celer štap), sok od mandarine,
    Večera: 1 jaje na oko, 120 ml mleka, 170 gr dinatane šargarepe.


    *Količine u večeri za sada ne poštujem do kraja, jedem manje ali gledaću da postepeno povećavam povrće.

    Aktivnost:
    - veslanje bučicama, svaka od po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - seated bench press na total džimu (prsa, ramena, tricepsi, abdomenalna grupa mišića), 3x po 15 ponavljanja, pauza između minut,
    - seated row na total džimu (gornja leđa, trapez, bicepsi), 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.


    *Samo da napomenem da sve vežbe koje radim na total džimu radim pod sopstvenim opterećenjem. Dakle moja trenutna kilaža mi je opterećenje u svakoj vežbi.

    Oba dana sam išla u kraće šetnje, za danas sam takođe odradila vežbe na trenažeru, ali danas ću polako da ubacujem i još aerobnih vežbi.

    Majka i ja smo se izmerile danas i obe imamo pomak i to dobar, samo što ona ne može da radi vežbe ali smo isto izgubile nakon prvog dana. :hi-fi:

    I da, već treći dan nakon vežbi uzimam andol.
  • Korisnikov avatar
    slonche88
    Amater
    Amater
    Postovi:182
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Beograd
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od slonche88 » pre godinu dana

    Cirkoncicu, srecno sa novim principom ishrane!

    Inace, ja radim/radila sam u Laguninoj knjizari (dala sam otkaz, danas mi je bio poslednji dan otkaznog roka :D) i ta knjiga Suzan Pirs Tompson se bas prodaje, svaki dan ode po nekoliko komada. Izgleda da je ta dijeta bas popularna.
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Hvala Slončiću! :30:
    Nisam znala da se tako prodaje ta knjiga! :) A dijeta je stvarno super. 3 Obroka dnevno a nisi stvarno gladan ako dobro ukombinuješ.

    Evo kako sam juče ručkala:

    Sreda, 19.02.2020

    Ishrana:
    Doručak: 28 gr suvo izmerene palente skuvane sa vodom i soli, 28 gr narendanih prženih oraha, 120 ml mleka od kojih sam odvojila 5 srednjih kašika i dodala u orahe, a u ostatak mleka sam umiksala jednu bananu. E, sad, saznala sam da ništa ne treba blendirati i miksati u ovoj ishrani ali meni tako odgovara pa to ne shvatam jako tragično. :) Prvo sam pojela palentu, potom pastu od oraha i na kraju se zasladila sa banana šejkom. :) :12:
    Ručak: 170 gr izmerene skuvane boranije, 170 gr povrća (crni luk i šargarepa) sve to sjedinjeno i skuvano kao varivo. Nisam mogla pojesti sve pa sam dodala malo parče mladog sira. Od voća sok od jedne mandarine.
    Večera: 1 jaje na oko, 1 mala pljeskavica napravljena od oko 43 gr mlevenog belog pilećeg mesa u koje je dodato 80 gr dinstanog crnog luka i tikvica. Povrće sam izdinstala i ocedila od vode i sjedinila sa mesom i pekla ćufticu. Prilog je crni luk, malo tikvice i ljubičastog kupusa sve oko 186 gr i to dinstano sa začinima i posle sam u to kada se ohladilo dodala veću kašiku kisele pavlake od 12% mm.


    Aktivnost:
    - veslanje bučicama, svaka od po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - dips (prsa, ramena, tricepsi) na total džimu, 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - pull up (gornji deo leđa, ramena, bicepsi) na total džimu, 3x po 5 ponavljanja jer je jako teško, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.

    Nisam juče stigla da počnem da radim i aerobne vežbe, ali svakako ću gledati da i njih ubacim, ali bila je šetnja juče. :)
  • Korisnikov avatar
    Bakica
    Profesionalac
    Profesionalac
    Postovi:1376
    Pridružio se:pre 4 godine
    Horoskop:Capricorn

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Bakica » pre godinu dana

    Dobra ideja ovo sa tikvicama umeshenim u pljeskavicu...probacu tako neshto :)
    SlikaSlika

    SlikaSlika
    UN 06/2/2017 do 10/05/2017 119.9kg - 103.5kg - 16.4 kg
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Probaj Bakice. :) Što se više tikvica staviš bude meso mekše i sočnije.

    Jučerašnji dan;

    Četvrtak 20.02.2020

    Ishrana:
    Doručak: 28 gr palente sa vodom, 120 ml mleka (od toga 5 kašika za orahe) sa bananom i 28 gr izrendanih oraha,
    Ručak: zapečeni karfiol: 170 gr karfiola, 1 jaje, 1/3 mleka i kašika pavlake od 12% mm sa začinima, sok od mandarine,
    Večera: 1 prženo jaje sa ćufticom iseckanom na kockice (ćuftica 45 gr mesa sa lukom i tikvicom unutra), čušpajz od tikvica.

    Aktivnost:

    - veslanje bučicama, svaka od po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - seated bench press na total džimu (prsa, ramena, tricepsi, abdomenalna grupa mišića), 3x po 15 ponavljanja, pauza između minut,
    - seated row na total džimu (gornja leđa, trapez, bicepsi), 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.
  • Korisnikov avatar
    slonche88
    Amater
    Amater
    Postovi:182
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Beograd
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od slonche88 » pre godinu dana

    Deluje da po PLI i ne mozes da napravis nezdrav jelovnik, unosis samo dobre stvari. Razmislicu o njoj kad budem gotova sa UNkom. Malo mi deluje zamorno to merenje, ali verovatno se naviknes. Jednom sam gledala neki intervju sa Suzan Pirs Tompson i rekla je da svi njeni klijenti prvo pakuju vagicu kad treba negde da otputuju :D

    Samo cepaj, Cirkonicu, 18. mart samo sto nije :headbang:
  • Korisnikov avatar
    usamljena_bucaa
    Amater
    Amater
    Postovi:122
    Pridružio se:pre 6 godine
    Horoskop:Pisces

    Re: Idemo do cilja! : )

    od usamljena_bucaa » pre godinu dana

    Ponosna sam na tebe, znaš koliko <3 <3 <3
    06.01.2020.g 102 kg
    07.02.2020.g 93,400 kg
    07.03.2020.g 87,300 kg
    07.04.2020.g 82,400 kg
    07.05.2020.g 78,700 kg 😟
    07.06.2020 ?
  • Korisnikov avatar
    Cirkončić
    Amater
    Amater
    Postovi:444
    Pridružio se:pre 10 godine
    Lokacija:Novi Sad : )
    Horoskop:Libra

    Re: Idemo do cilja! : )

    od Cirkončić » pre godinu dana

    Hvala ti mila moja Buco! :) <3 <3 <3

    Slončiću, da znaš da je ovo najbolja ishrana koju sam do sada držala. Nisam gladna preko dana, sve zdravo se unosi a kilogrami idu dole.

    Jelovnici i aktivnost proteklih dana:

    Petak 21.02.2020

    Ishrana:
    Doručak: 28 gr griza, 237 ml mleka i jedna banana i začin za medenjake u griz,
    Ručak: malo sitnog sira, 1 jaje na oko, od povrća karfiol i dinstana šargarepa, voće mandarina,
    Večera: 1 jaje, 30 gr pečene safalade i 1 dcl jogurta, salata cvekla.


    Aktivnost:
    *Važna napomena: tegovi nisu od po 2,5 kg, videla sam to pre neki dan, već su od po kilogram svaki.

    - veslanje bučicama, svaka od po 1 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - dips (prsa, ramena, tricepsi) na total džimu, 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - pull up (gornji deo leđa, ramena, bicepsi) na total džimu, 3x po 5 ponavljanja jer je jako teško, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.




    Subota, 22.02.2020

    Ishrana:
    Doručak: 28 gr palente na vodi, 28 gr rendanih prženih oraha sa malo mleka, 120 ml mleka sa bananom,
    Ručak: 170 gr pasulja iz rerne, salata cvekla i paprika, voće mango,
    Večera: 1 jaje sa 66 gr pileće salame (10 gr gratis), salata cvekla.


    *Napomena: zabrljala sam danas, ali sam zabrljala po pli, uzela sam oko 40 gr samlevenih oraha sa malo mleka. Bila sam pod nekim stresom i trebalo mi je da pojedem baš to. Nakon toga sam se malo odmorila i uradila vežbe.

    Aktivnost:
    - veslanje bučicama, svaka od po 1 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između serija jedan minut,
    - seated bench press na total džimu (prsa, ramena, tricepsi, abdomenalna grupa mišića), 3x po 15 ponavljanja, pauza između minut,
    - seated row na total džimu (gornja leđa, trapez, bicepsi), 3x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - letenje bučicama, svaka po 2,5 kg; 3x po 12 ponavljanja, pauza između oko minut,
    - squat (čučanj na total džimu) (kvadriceps, zadnjica, donji deo nogu tj. listovi), 4x po 15 ponavljanja, pauza između oko minut.



    Nedelja, 23.02.2020

    Ishrana:
    Doručak: 28 gr palente, 28 gr samlevenih prženih oraha sa malo mleka, 120 ml mleka sa bananom,
    Ručak: 170 pasulja iz rerne, salata paprika i cvekla, voće mango,
    Večera: 170 gr pasulja iz rerne, salata paprika i cvekla.


    Aktivnost:
    - Odmaranje danas.


    *Napomena - iako nije po pli (pravilnim linijama ishrane), ja miksam sve što mogu, bananu sa mlekom pa je pojedem kao šejk, mango sa malo vode pa kao smuti i tako... Tako mi više prija.

    p.s. Ne znam zašto je ovoliki razmak između pisanja,u editoru nije tako.
  • Korisnikov avatar
    usamljena_bucaa
    Amater
    Amater
    Postovi:122
    Pridružio se:pre 6 godine
    Horoskop:Pisces

    Re: Idemo do cilja! : )

    od usamljena_bucaa » pre godinu dana

    Draga racunaj da jačaš i mišiće da će se to osjetiti na vagi.. ali bitno je kako se osjećamo.
    Bravo za aktivnost, baš sam ponosna na tebe, ja nešto nikako da se natjeram, više volim šetnje, ali možda i to dodje s vremenom..
    :009: :009: :009:
    06.01.2020.g 102 kg
    07.02.2020.g 93,400 kg
    07.03.2020.g 87,300 kg
    07.04.2020.g 82,400 kg
    07.05.2020.g 78,700 kg 😟
    07.06.2020 ?
Odgovori 246 postova

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju